Kde to začalo?

Celý nápad na téma této konference začal při přečtení knihy Odliš se nebo zemři. Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit "umírají". V cestovním ruchu vidíme obrovskou uniformitu komunikace a prezentace a stejně tak i tvorbu produktů. Proto pořádáme tuto konferenci.


Představujeme prvního přednášejícího - David Bůžek

Dlouhodobě se věnuji práci se značkami a to jak komerčními, tak osobními, neboť každý budujeme svými činy a svým přístupem k životu svoji osobní značku. Pomáhám firmám přiblížit se svými produkty blíže k zákazníkům. Moji klienti jsou např. Aero Vodochody ● Czech Airhandling ● Xerox ● Red Cell ● Antal International ● Red Pill ● Harmonizátor ● Dermacol ● Love Unlimited ● Hub ● Jameson ●


Kdo je  Martin Šilar 

Spolumajitel agentury Influencer.cz. Mezi jeho zásadní klienty patří BMW, MINI, Somersby, Carollinum nebo CETIN. V minulosti se aktivně realizoval v kulturní sféře (hudební klub a festival). Nejvíce se zaměřuje na community management, krizovou komunikaci a obsahovou strategii (zejména pro sociální sítě). S Adamem Zbiejczukem pořáda pravidelné ''social media'' setkání Babeltalk.

O čem bude Martinova prezentace?

Myslíte si, že vaše instituce nemá na sociálních sítích své místo? Jsou sociální sítě prostorem, který svědčí jen silným značkám? Jak vytvářet kvalitní a smysluplný obsah bez astronomických rozpočtů? Jak moc jsou sociální sítě (ne)předvídatelné? Kam sociální sítě vlastně kráčejí? A proč si myslím, že na sociálních sítích může být úspěšný naprosto kdokoliv bez ohledu na to, čemu se věnuje a jaké služby nabízí? To jsou elementární otázky, na které se pokusím dát jasnou odpověď. Na pomoc si přinesu hromadu ukázek z vlastní práce i komunikace jiných značek a institucí, které dlouhodobě sledujeme.