Pokud nemáte vystavovatelskou vstupenku, nezapomeňte si zaregistrovat vstup do areálu BVV přiděleným kódem, který přihlášeným došel emailem. V případě komplikací nás kontaktujte na info@travelbakers.cz
Program
Konference pro destinační management, vedoucí měst, krajů, MAS, mikroregiony IC.
17. 1. 2019 10:00 - 15:00 BVV Brno
- 10:10 - 10:30 Jak se inspirovat Ikeou nebo sportovním obchodem při tvorbě marketingové strategie v cestovním ruchu? - Pavel Pichler
Všichni chodíme občas do Ikey, do sportovního obchodu Decathlon, pijeme colu nebo se díváme na Pornhub. Jde v těchto velkých a funkčních značkách najít něco, co je společné s cestovním ruchem?Inspirujme se jinými firmami a hledejme funkční modely, které můžeme použít v cestovním ruchu.
- 10:30 - 11:00 Interpretační fuck up v cestovním ruchu - Bára Dvořáková
Nezáleží na tom, jakou cestou se vydáte. Nakonec vždycky dojdete...k panelu. Jsou na každém kroku. Některé zajímavé nebo užitečné. Jiné překvapující a odhalující. Ale také takové, které už nemají smysl. Nebo ho nikdy neměli. Bára Dvořáková představí bizarní informační a naučné panely se kterými se naši návštěvníci na svých cestách setkávají. Nesmyslné panelobraní, nepochopitelné texty, panely za mřížemi a spousta dalších "špeků". A nebojte se - na závěr dostanete konkrétní tipy, jak to udělat, abyste se ve sbírce interpretačních "fucked-upů" sami nikdy neoctli.
- 11:00 - 11:30 Jak efektivně vytvářet destinační servis v 21. století? - Dominik Předota
Žijeme v digitální době, která nám otevírá spoustu nových možností jak komunikovat s návštěvníky regionu a budovat u nich vztah k danému místu. Prostřednictvím chatbot technologie vytváříme nové komunikační koncepty, které motivují k návštěvě regionu, interaktivní podobou návštěvníky místy provází a po jejich odjezdu s návštěvníky dále komunikují. Využijte sílu technologií ve Váš prospěch!
- 11:30 - 11:50 Přestávka
- 11:50 - 12:20 Odhalte algoritmus Instagramu v cestovním ruchu - Michaela Kývalová
Jak funguje instagram v cestovním ruchu? Znáte jeho algoritmy? Víte, jak se pracuje s hastagy a jak vyhodnotit, že pracujete s instagramem v cestovním ruchu dobře? Michaela spravuje několik instagramových účtu v cestovním ruchu a ukáže vám, jak efektivně tuto sociální síť využívat.
- 12:20 - 12:55 NIC a krkonošský underground - Michal Skalka
Dost bylo cedulí o krásném výhledu ... kdyby tam nebyla cedule o krásnem výhledu.... Michal Skalka ze Správy Krkonošského národního parku nabídne jednoduchou alternativu, která není vidět, ale něco sdělit umí. Jak udělat ceduli i pro Korejce, aniž by jí autor zasvinil mnoha texty v mnoha jazykových mutacích a jak může byt prospěšná diktatura v interpretaci.
- 13:00- 13:30 Prosaďte změnu - elegantně a bez obětí - Roman Hřebecký
Znáte to... Máte skvělý nápad, ale jakmile se pokusíte o jeho realizaci, začnou vám lidi kolem házet klacky pod nohy. Nechápou vás. Nerozumí. Anebo mají dobrou vůli pomoci, vždycky se ale objeví nějaké ale. Na přednášce si ukážeme, jak svému týmu, nadřízeným, zřizovatelům... ukázat smysluplnost vašeho počínání. A jak je vaším novým projektem nebo plánovanou změnou elegantně provést.
- 13:30 - 13:45 Přestávka
- 13:45 - 14:15 Jak na audit značky vaší destinace - Vojtěch Prokeš
Proč se návštěvníci rozhodli pro vaši "značku" a hlavně proč se ti, co nepřijeli rozhodli pro tu konkurenční? Destinace fungují jako jiné značky. Bez jejich výzkumu je nemožné postavit úspěšnou komunikační strategii. Poradíme jak na to, aby to nestálo majlant.
- 14:15 - 15:00 Chcete destinační web lepší než Brno? - Jan Řezáč
Web GotoBrno.cz už má sice pár let od redesignu, ale i dnes sbírá ocenění v soutěžích a kladné mediální ohlasy. Přijďte na přednášku jednoho z tvůrců webu GotoBrno.cz a zjistěte, jak postavit lepší destinační web, než má dnes Brno.