Témata

Pavel Pichler

Pavel, zakladatel Travelbakers, si vzal za úkol nelehkou věc. Poslední měsíce monitoruje reklamní předměty ve městech a hledá souvislosti s cestovním ruchem a vlivem na turismus.

Martin Šilar

Martin je guru na facebookovou komunikaci a kromě firem má zkušenosti i s městy a kulturními institucemi. Prozradi, jak na facebook města.

Luděk Hrnčíř

Velká část měst má nějakou hru pro turisty na letáčku, fb nebo webu. Většina her však v ČR nefunguje. Proč? To prozradí jeden z největších odborníků Luděk Hrnčíř

Bára Dvořáková

Společně s Bárou projdeme zásadní aspekty, které rozhodují o tom, zda bude mít váš nápad u návštěvníků úspěch. Principy kvalitní interpretace místního dědictví budou doplněny o příklady dobré praxe z České republiky i zahraničí. 

Veronika Nováková 

Veronika v roce 2015 obhájila diplomovou práci na téma vizuální smog a od té doby se problematice věnuje. Pro městskou část Brno-střed vytvořila Manuál dobré praxe reklamy a označování provozoven.

Lea Mentliková

Lea jako odbornice pracuje ve společnosti Court od Moravia a seznámí vás s metodou human centred design. Od této přednášky už nebudete dělat produkty města nikdy jako dříve...


Jana Janulíková

Jana Janulíková, ředitelka Turistického informačního centra města Brna, je odbornicí na marketing v kultuře, působila i v Národním divadle Brno. Ve své prezentaci poukáže na důležitost autenticity v městské turistice.